понедељак, 26. март 2012.

Traži se Zlatko Lagumdžija


Piše: Slobodan Vasković


Prije nekoliko dana nestao je Zlatko Lagumdžija! Posljednji put viđen je u hodniku Ministarstva inostranih poslova Bosne i Hercegovine; na sebi je imao plavi sako, crvenu kravatu, bijelu košulju, pantalone i relativno iznošene cipele; prosijed je i ekstremno zalizan; star je 57 godina, a mole se svi koji nešto znaju o njemu, ili su ga možda vidjeli, da jave porodici i prijateljima ili najbližem dopisništvu Federalne televizije. Nagrada pronalazaču slijedi!

Posljednje informacije do kojih smo došli ukazuju da se Zlatko Lagumdžija izgubio u bespućima sopstvene politike, te da će ga biti jako jako teško pronaći, a on će se još teže sam naći. Iako je opsežna potraga u toku, (najveća od Dejtona na ovamo), u koju su uključeni brojni Lagumdžijini poltroni, čuvari njegove narciosidne vatre, hranioci teško oboljelog ega, klimoglavci njegovoj ispraznoj politici, njegovatelji Lagumdžijinih mentalnih brčina, te ostale brojne agencije (a i šire), gotovo da nema nade u sretan ishod ove humanitarne akcije. Lagumdžija je bespovratno izgubljen za ovu zemlju. Kada se sve sabere i oduzme, i nije neka velika šteta. Dapače.

Lagumdžija se počeo gubiti odmah nakon izbora održanih 3. oktobra prošle godine, da bi se definitivno izgubio nakon nedavne zvanične posjete Beogradu, gdje se sreo sa predsjednikom Srbije Borisom Tadićem i nekolicinom apologeta politički impotentnog šefa susjedne države. Večera sa Tadićem i ručak sa Vukom Jeremićem, šefom srbijanske diplomatije i pretendentom na funkciju u Ujedinjenim nacijama, bili su preveliki mentalni teret za bh. ministra, koji se pod njim bukvalno raspao.

Iako mu je preporučivano da ne ide na tako težak put potpuno nepripremljen i bez odgovarajuće terapije, Lagumdžija je ignorisao te savjete, čvrsto vjerujući da mu je podrška njegovog terapeuta Milorada Dodika sasvim dovoljna da se iznese sa svim kontraindikacijama koje posjeta zvaničnom Beogradu sa sobom nosi. Očito Lagumdžija nije povjerovao u brojne dokaze i pisane dokumente koji svjedoče da Dodik nije nikakav terapeut, već da je riječ o najobičnijem šarlatanu, koji već godinama kao citostatike prodaje zašećerenu vodicu za ogromne novce.

Izvori tvrde da je Lagumdžijino teško pogoršano stanje, nakon 3. oktobra, posljedica njegovog unutrašnjeg poistovjećivanja upravo sa Dodikom, odnosno posljedica njegove snažne želje da u Federaciji BiH postane „Drug Mićo“. „Lagumdžija se javno navodno borio protiv Dodika i njegovog uticaja, ali je tajno činio sve da postane pljunuti on. Upravo ovaj sukob javnog i intimnog doveo je do toga da se on izgubi. Uznapredovale probleme dodatno su pogoršale snage iz Federacije BiH, koje su se snažno protivile, i protive tome, da on ponese lentu Druga Miće, premda je on učinio sve da je se dokopa, pa je čak formirao i Platformu, jer je smatrao da će sa nje lakše dokučiti željenu poziciju. Slom platforme na državnom nivou doveo ga je do sloma“, navodi se, između ostalog, u zaključcima dokumenta pod nazivom „Država za pacijenta“.

Ključni trenutak koji je doprinio definitivnom Lagumdžijinom gubljenju jeste njegov posljednji razgovor/seansa sa terapeutom Dodikom, prije odlaska u Beograd. Naše službe presrele su taj razgovor/seansu, mi smo do njega došli preko naših izvora i stenogram prenosimo u cjelini.

Lagumdžija: Grdno sam pogriješio sa onim Milanovićem, prisjede mi ručak, a da ga nisam ni pojeo. Samo meni se takva stvar može desiti.
Terapeut Dodik: Ma nisi pogriješio, šta ti pada na pamet. I ko je uopšte taj zagrebački fićfirić da ti jedeš sa njim. Sad ćeš ti meni fino ručati u Beogradu i nema šanse da ti prisjedne srpka kuhinja.  
Lagumdžija: Čuo sam ja da je srpska kuhinja odlična.
Terapeut Dodik: Najbolja. Vidi šta je od mene napravila, širi sam neg dulji, imam stotine miliona, a samo sam onim budalama glasačima obećao referendum koji će dobiti al u ...
Lagumdžija: Alal ti vera, bre.
Terapeut Dodik: Nego da mi krenemo sa seansom. Valja tebi večeras stići do Sijedog.
Lagumdžija: Izvolite Druže Mićo
Terapeut Dodik: Ti spavaš, tvoji kapci su teški
Lagumdžija: Ja spavam, moji kapci su teški
Terapeut Dodik: E fino, sad me pažljivo slušaj. Čim napustiš Teheran i sletiš u Beograd podržaćeš Vukovu kandidaturu, nakon toga ćeš ručati. Ručati, podržati, ručati, žvakati, podržati... Podržati, držati, Vuk, Jeremić, Ja sam ja, Jeremija... Podržati....

Posljednja vijest: Došlo je do iznenadnog obrta u potrazi za Zlatkom Lagumdžijom. Nađen je u živom blatu, kraj njega stoji Vuk Jeremić koji mu bezuspješno pokušava doturiti slamku. Spasilačke službe su nemoćne, jer ne mogu prići mjestu na kojem se Lagumdžija, kako stvari stoje, utapa. Jeremić se trudi, ali nikako da slamku dobaci do Lagumdžije. Ekskluzivno saznajemo da mu je slamki ponestalo, a da Lagumdžija u agoniji ponavlja: Željko, Željko, Željko...     

Najposljednjija vijest: FTV je upravo javila da nije tačno da Vuk Jeremić dodaje slamke Lagumdžiji. „Nije tačno da ja Lagumdžiji doturam slamku spasa. To su izmišljotine. Dodik, Tadić i ja smo mu poklonili betonske čizme prilikom njegove posjete Beogradu i to je sva istina“, rekao je Jeremić ekskluzivno za FTV.